دانلود AnyLogistix

دانلود نرم افزار AnyLogistix

معرفی نرم‌ افزار AnyLogistix

نرم افزار شبیه سازی زنجیره تامین AnyLogistix محصول شرکت AnyLogic، بسته نرم افزاری است که برای مدلسازی زنجیره تامین و بهینه سازی فرآیندهای آن توسعه داده شده است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فرآیندهای زنجیره تامین را به همراه پیچیدگی‌ها و عدم قطعیت‌های مربوطه در محیط نرم افزار مدلسازی کنید و سپس به بهینه‌سازی آنها اقدام نمایید.

این پکیج نرم افزاری به صورت اختصاصی برای زنجیره تامین توسعه داده شده است و در آن امکانات مدلسازی و شبیه سازی سیستم و بهینه سازی آن قرار داده شده است. الگوریتم‌های بهینه سازی تعبیه شده در نرم افزار از نوع تحلیلی هستند و یکپارچگی با مدل شبیه‌سازی را دارند.

محیط anylogistix

امکانات نرم افزار AnyLogistix

جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار و امکانات آن و همچنین تفاوت این نرم افزار با نرم افزار شبیه سازی AnyLogic، مطلب زیر را مطالعه نمایید.

دانلود نرم افزار AnyLogistix

نرم افزار AnyLogistix دارای دو ویرایش است:

  • نسخه یادگیری شخصی (Personal Learning Edition)
  • نسخه تجاری (Studio Edition)

در صورتی که تمایل به یادگیری نرم افزار AnyLogistix و آشنایی با قابلیت‌های آن را دارید، پیشنهاد میکنیم نسخه یادگیری شخصی را دانلود و نصب نمایید. به دلیل اینکه محدودیت زمانی نداشته و می‌توانید به مرور با امکانات و نحوه ساخت مدلهای زنجیره تامین آشنا شوید. در زیر لینک دانلود نسخه PLE و نسخه SE آورده شده است.

در صورتی که نیاز به یادگیری نرم افزار AnyLogistix و شرکت در دوره های آموزشی را دارید، با ما تماس بگیرید.

فهرست